Επικοινωνήστε μαζί μας στο email: oneiropagida2012@gmail.com

3 Μαρ 2015

Ημερίδα για εκπαιδευτικούς και γονείς "Ο ρόλος της αυτοεκτίμησης στην επιθετικότητα των παιδιών", 9/3

Ο Σύλλογος Δασκάλων- Νηπιαγωγών Χαλκίδας και η ομάδα Εκπαιδευτικών – Γονέων «Επικοινωνώ» διοργανώνει ημερίδα με θέμα :
Ο ρόλος της αυτοεκτίμησης στην επιθετικότητα των παιδιών στο σπίτι και στο σχολείο.
Η ημερίδα θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 9 Μαρτίου 2015 στην αίθουσα της ΔΕΠΑΧ (Αβάντων 50) στις 6.00μ.μ. και απευθύνεται σε γονείς και εκπαιδευτικούς.

Ερωτήματα για προβληματισμό και προώθηση της εισήγησης:


Τι μπορεί να κάνει το παιδί μου αν δέχεται βία ή εκφοβισμό στο σχολείο;
Ποιος ο ρόλος των μαθητών-θεατών στη σχολική βία;
Ποιες είναι οι καινοτόμες μη τιμωρητικές μέθοδοι αντιμετώπισης της σχολικής βίας;
Ποιος ο ρόλος των γονέων στη διαχείριση βίαιων περιστατικών στο σχολείο;
Πως αντιδρώ στο θυμό του παιδιού μου στο σπίτι;
Ποιος ο ρόλος της αυτοεκτίμησης στην επιθετικότητα;
Τι σχέση έχει ο τρόπος που εκφράζω τα συναισθήματά μου με τη χαμηλή αυτοεκτίμηση του παιδιού μου;
Ποιος ο ρόλος της ντροπής και της δημιουργίας ενοχών στην αυτοεκτίμηση των παιδιών;
Ποιος ο ρόλος του λάθους και ο τρόπος που αναφέρομαι σε αυτό, στην αυτοεκτίμηση του παιδιού μου;
Πως μπορώ μέσω του παιχνιδιού να αυξήσω την αυτοεκτίμηση του παιδιού μου;
Εισηγήτρια της ημερίδας θα είναι η κ. Αθηνά Καραβόλτσου Εκπαιδευτικός Αγωγής Υγείας, (Msc), Θεατρολόγος, (Mst), Μαθηματικός
 Στο τέλος της ημερίδας θα προβληθεί η ταινία "Τα μπλε γυαλιά" του Γιάννη Κουφονίκου, παραγωγή της Εταιρείας Ψυχοκοινωνικής Υγείας του Παιδιού και του Εφήβου στην οποία παίζουν τα παιδιά του 4ου Δημοτικού Σχολείου Αλεξάνδρειας Ημαθίας. 
Το σενάριο βασίζεται στην ιστορία "Στη φωλιά του Νίκου" του Βαγγέλη Ηλιόπουλου από το συλλογικό τόμο της ΕΨΥΠΕ "Μίλα μη φοβάσαι - τρεις ιστορίες για τη βία στο σχολείο".


Το ΔΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου