Επικοινωνήστε μαζί μας στο email: oneiropagida2012@gmail.com

30 Οκτ 2014

Απάντηση του Διευθυντή Σπουδών του Υπουργείου Παιδείας στην Ενωτική κίνηση εκπαιδευτικών

Κώστας Παπαχρήστος
Με αφορμή την Ανακοίνωση – Καταγγελία  της Παράταξης  «Ανεξάρτητη Ενωτική Εκ- Κίνηση Εκπαιδευτικών Π.Ε.», η οποία με εμπλέκει στον προεκλογικό αγώνα για τις εκλογές των Αιρετών στο ΚΥΣΠΕ, θέλω με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο να δηλώσω ότι καμία σχέση δεν έχω με την αποστολή προεκλογικού υλικού συγκεκριμένης παράταξης σε σχολικές μονάδες της Επικράτειας.

Ουδέποτε από τα προσωπικά μου Mail (papachristos.kostas@yahoo.grkpapachris@sch.gr), τα οποία είναι γνωστά, έχει διακινηθεί υλικό, όπως αναφέρεται στην Ανακοίνωση - Καταγγελία της Ανεξάρτητης Ενωτικής Εκ-Κίνησης Εκπαιδευτικών Π.Ε.


Θα μπορούσαν οι Συνάδελφοι της παράταξης αυτής πριν προβούν σε μια τέτοια πράξη, τουλάχιστον να με ρωτήσουν ή να με ενημερώσουν, πράγμα το οποίο δε συνέβη και λυπάμαι ειλικρινά γι αυτό.

Η ηλεκτρονική διεύθυνση, που αναφέρεται, διακίνησης του προεκλογικού υλικού, μου είναι εντελώς άγνωστη και προφανώς κατασκευασμένη. Η ενέργεια αυτή έχει προφανή στόχο να πλήξει εμένα προσωπικά και τη διαδρομή μου στο Συνδικαλιστικό Κίνημα και τους Κοινωνικούς αγώνες. Ειλικρινά λυπάμαι για τη χρησιμοποίηση της κατασκευασμένης αυτής ενέργειας στον προεκλογικό αγώνα και τις επιδιώξεις που έχει.

Ζητώ από το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. να κοινοποιήσει την απάντησή μου αυτή στις σχολικές μονάδες της χώρας.
Καλώ, επίσης, τα μέλη της Ανεξάρτητης Ενωτικής Εκ-Κίνησης Εκπαιδευτικών Π.Ε., να αποστείλουν την απάντησή μου σε όλους τους αποδέκτες της Ανακοίνωσης- Καταγγελίας. Ελπίζω να πράξουν αυτό που η συνδικαλιστική δεοντολογία και ηθική προστάζει.


Κώστας Παπαχρήστος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου