Επικοινωνήστε μαζί μας στο email: oneiropagida2012@gmail.com

29 Ιουλ 2014

Γιάννης Πανούσης: Παρερμήνευσαν ορισμένοι, τεχνηέντως, την πρότασή μου για τη ΣΟΔΗΑ

Δεν αντιλαμβάνομαι γιατί και πώς παρερμηνεύθηκε τόσο το άρθρο μου στην Εφημερίδα των Συντακτών (Πέμπτη 24/7/14) όσο και η συνέντευξή μου στο Ρ/Σ Παραπολιτικά (Δευτέρα 28/7/14) σχετικά με τη δημιουργία της Σοσιαλιστικής Δημοκρατικής Αριστεράς (ΣΟΔΗΑ).
Η άποψή μου είναι ότι τα υφιστάμενα κόμματα του χώρου αυτού να μείνουν ως έχουν και να αποφασίσουν τη δημιουργία μιας «πολιτικής ομπρέλας», της ΣΟΔΗΑ, η οποία θ’ αποκτήσει τα δικά της όργανα και θα συγκροτείται όχι μόνο από μέλη των συμμετεχόντων κομμάτων αλλά κι άλλων φορέων, κινημάτων, προσώπων.
Οποιαδήποτε άλλη ερμηνεία της πρότασής μου είναι λαθεμένη ή «κατασκευασμένη».

Καθηγητής Γιάννης Πανούσης
Βουλευτής ΔΗΜΑΡ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου